EASY FISH & VEGGIES MEAL PREP | ASIAN STYLE RECIPE

Meal prepping contributed a lot to my weight loss journey. This is one of my many easy and simple meal prep meals- Asian Style! All you need is: Frozen Basa fillets Green Beans Baby Bok Choy (or basically any veggies you want) Soft White Tofu Minced Garlic Rice/Brown Rice/Quinoa (optional) For Sauce: light soy sauce water artificial sweetener (or sugar) minced ginger cilantro green onion

Comments

Vivek Dutta: The best part in this video is you😂😂😂...Anyways love to eat such type of food..

Zhengming Song: I like to break apart my veggies for washing. Especially Chinese grocery. Korean grocery is cleaner though.

nikki narciso: "My people do not like to wash" haha 🤣I love the veggies at the Asian grocery plus they are cheaper. But I get you girl I definitely have to "quadruple plus 1" wash them

GirlyTipsEtc: Thumbs up, easy and delicious! Subscribed!

CallmeCaptain: white dude here, soy sauce is the only reason I can eat vegetables.

Tau Yang: Yes thank you!!!!

Danita Sachelle: Love the video!! I love Asian style food and fish!!

Ida Noor: Thanks Lily!! :)

bowiebeingbowie: Quintuple? Lol quadruple plus 1 lol I die

bowiebeingbowie: Seriously!!! I fail because the while folks food is so boring!!! Lol

lizitis: OMG I get you. All the meal prep out there are mainly "white food" - oatmeal, yogurt, ground turkey ... I'm so bored of it. Lol. Do more Asian meal prep! (healthy would be great). 😁💕You can get bok choy at Costco! It's clean lol

Locdvibes: It's probably better to boil the veggies first to get rid of the dirt . Any who love your channel

Puppet Show: Umm just get naked and take my money

Muhammad Ikhwan: Hmmm..looks like tasty, I love chinese food especially the vegys

Luis Lamas: You should grill your fish and vegetables it tastes better

Zer Yang: Thank u

Shiokoholics Food & Travel: This is awesome!!! Love your videos!!keep up the great job!! You deserve more likes!!❤️

MsJjvasquez: yum! that's so easy! thanks for sharing! Anyway, how long or how many days does it last? i wanna do this meal ready for a week

hmj414: Ugh I love Korean white rice but it's like the most unhealthy rice haha

mariama turay: This so awesome thanks for the recipe I'm making it right now

Press CTRL+D to add the page to the bookmarks.
Нажмите CTRL+D, чтобы добавить страницу в закладки.

Your name:

Your comment:

Video on this topic

vegetable and fish diet

vegetable and fish diet

15001.

A healthy fish meal!

A healthy fish meal!

Brian and Dave take a break and let the lovely Elizabeth show you an easy and Delicious Talapia dish you can make for a healthy lunch or dinner no matter what your fitness goals! Ingredients...

lemon infused fish with garlic sautee veggies

lemon infused fish with garlic sautee veggies

Alright I am going to start adding recipes to my VLOGS if anyone has any questions or concerns regarding recipes then just ask!! This dish is super easy and super yummy! Everything you...

One Day EASY MEAL PREP - Recipes & Fish Failure 🐟

One Day EASY MEAL PREP - Recipes & Fish Failure 🐟

We are all busy bees! Does this means that you have to forget about good and healthy nutrition? NOPE! In this video I'm showing you a typical meal prep for a day! It includes: Wake up shake:...

Bodybuilding Meal: Amazing Fish and Veggies

Bodybuilding Meal: Amazing Fish and Veggies

GET ALL MY PRODUCTS and CLOTHING! http://www.shop.barthelfitness.co/ FACEBOOK ME: https://www.facebook.com/pages/Barthel-Fitness/144317992271219?fref=ts INSTAGRAM= @barthelfitness https://twitter.c...

Sutchi Fillet (Fish with Vegetables Recipe)

Sutchi Fillet (Fish with Vegetables Recipe)

Sutchi Fillet (Fish with Vegetables Recipe) exact measurement of ingredients: http://thefoodrecipe.com/sutchi-fillet-fish-with-vegetables-recipe LIKE us on FACEBOOK: https://www.facebook.com/TheFoo...

EASY FISH & VEGGIES MEAL PREP | ASIAN STYLE RECIPE

EASY FISH & VEGGIES MEAL PREP | ASIAN STYLE RECIPE

Meal prepping contributed a lot to my weight loss journey. This is one of my many easy and simple meal prep meals- Asian Style! All you need is: Frozen Basa fillets Green Beans Baby Bok Choy...